Underbara hundvalpar

Idag har mamma och jag varit och kollat på fyra små urgulliga hundvalpar som var 6 veckor gamla, nästan farligt söta! Man ville stoppa alla i väskan och snabt åka därifrån!Men jag lyckades hejda mig, men det var svårt! Så vi fick typ välja en som vi helst ville ha och sen ska de veterinärbesiktigas och lite så, så vi får se vilken vi får. Så nu håller vi på och bolla lite namnförslag, de vi har på litsan är: Ebba, Rut, Elsa och Selma. Någon annat bra förslag?


bus i trädgården med mamman!


sötnos


så den här lilla sötnosen är vår favorit!


man blir lite trött av att busa


en söt liten limpa
!T

Kommentarer
Postat av: ina

Ja, dom valparna var precis hur söta som helst! :o)



Glad Påsk!

/Ina

2010-04-02 @ 19:19:17
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: ALEX

Jag blundar mig genom fotona...försöker minnas de ggr Casper (som hundvalp) kissade på golvet, på mattan, i sängen...alla de skor som vart söndertuggade...

2010-04-03 @ 09:53:48
Postat av: Jonna

Underbara!!! En sån skulle man ha i påskägget =)

2010-04-03 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0