Vår nya dörrskylt

Jag sitter och ser på Scooby doo, haha! Jag valde mellan det och saltkrånka på vintertid, så valde tecknat! Jag tittade lite på det när jag var liten och det är precis likadant! Man blir lite glad av tecknat!
Jag och mamma repade av ett gäng möbelaffärer igår, Nordic, Mio och Finnlandia. Jag har aldrig varit på Finnlandia och jag kommer kanske inte åka dit igenom på första taget, det var typ bara soffor, soffor och soffor i en stor lokal. Soffor är kul om det just är soffor man är ute efter, men om man bara vill gå och strosa så är det roligare dels om det är mer rumsindelat, som på mio eller att det finns lite annat och titta på! Men på mio och Nordic hittade jag massor och lite till, de har ju så mycket fint där! Jag hittade en skylt till vår dörr på Nordic som blev dagens inköp, mycket nöjd!
Idag ska jag och mamma ner och titta på små hundvalpar till mamma och pappa, förstå så gullig! Så återkommer med lite söta bilder ikväll!


vår fina skylt som jag hittade på Nordic för bara 69 kronor.



och sä här blev det på vår dörr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0