Äntligen min nya mobil!

God morgon på er allesammans!
Vaknade vid halv fyra idag av att björn min kom in och lade sig och det var så skönt att veta att min klocka inte kommer att ringa vid 04.45 och jag inte kommer att vara närmare död än levande när jag går upp. Utan att jag bara kunde kurra ihop mig under täcket och lungt somna utan en tanke på hur några timmar till jag fick sova. Underbar känsla!
Igår var det en äkta Pernes kväll ute i jursla, alla systrar, föräldrar och hundar hemma, chips innan maten, pappas smarriga mat och massa prat gärna i munnen på varandra! Underbara kvällar! Jag fick även min nya mobil igår som underbara, mycket underbart idag, pojkvän har köpt åt mig. Min gamla mobil valde nämligen sin dagar då den ville fungera, lite irriterade, men nu kan jag ringa och bli ringd när som helst!
Idag blir det att besöka min farfar på sjukhuset, hänga med systerystrarna och melodifestivalen ikväll! Äntligen drar det igång igen!


Tada min nya mobil! Är ruskigt nöjd med den!


nu blir bara det svåra att hitta i den och skriva på den eftersom jag är van vid sony ericsson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0