Armband i vitt och glas

Jag tror jag typ snart är frisk, japp för nu ikväll har jag nämligen gjort ett armband! För mig så fungerar nämligen inte alls fantasin när jag mår dåligt, men så nyss fick jag sådan lust att ta fram pärlorna och bara titta lite på den och så vips hade jag en idé på armband! Tyvärr känner jag fortfarande absolut ingen smak eller lukt, det är så tråkigt att äta när man inte känner någon smak...men men det ger sig nog snart! varför är det förresten inget vettigt på tv:n såhär dags på fredagskvällar?! konstigt!


vitt och glas, känns lite vårfint!

Kommentarer
Postat av: Frida

vilket fint armband!

2010-02-26 @ 19:17:57
Postat av: ALEX

Niceeee

2010-02-27 @ 07:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0