Brevkorg och fina block

Vi har precis ätit tacos, tänk tacos på en måndag! Känns lite sissådär lyxigt fel, fredagsmat på en måndag lixom! Vi var en kort sväng på stan i helgen och vårt stora projekt var att hitta snygga brevkorgar, lite konstigt namn men ni vet sådanna på skrivbordet som man har papper i! Efter lite letande och inköp av två små fina block på kontorab för bara tio kronor styck så hittade vi några på Clas Ohlson som både jag och björn kunde tänka oss att ha på skrivbordet. Det blev mycket snyggt i vår lilla hörnan på skrivbordet, nu väntar vi bara på räkningar som vi kan fylla brevkorgarna med!


De fina blocken jag hittade på kontorab för bara 10 kronor styck!


man blev så glad av blocket med grisen och blommorna på!


Så här blev det på vårt skrivbord! mycket nöjd!

Kommentarer
Postat av: A.C

man tackar:D



allt väl med dig då?:)



dt e läggdags för min del^^ godnatt och sov gott.. hoppas du har haft en bra dag:D

2010-02-22 @ 22:45:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar: På H&M i ingelsta, hade sån sjuk tur! Letade hela dagen efter något att ha på mig på kvällen men hittade ingenting, men sedan när jag och Jocke åkte en jättesnabbis dit så springer vi förbi skyltfönstret där denna satt, sprang in och frågade vart den var, och de hade bara en kvar, en 36a! Hann inte pröva den då men gjorde det när jag kom hem och den satt som smäck! Hur ofta har man sån tur liksom?!

2010-02-22 @ 23:07:56
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Den va god, det får du göra. receptet har du också i min blogg. hoppas man ser vad jag har skrivit. Om du ska göra en. haha :)

2010-02-22 @ 23:11:20
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0