En bok om kärlek

Alla-hjärtans-dags morgon, underbart, en dag med extra mys! Sitter i soffan med en mysig Alice i knät och en dator, lite trångt, men en kelig liten svart katt är svårt att motstå! Jag tittade nyss på nyhetsmorgon och då var det en som jobbade med bröllop där, tänk vilket kul jobb. Att hela tiden jobba med så fin sak och göra människor glada, visst är säkert ett svårt jobb där varje detalj måste bli helt perfekt, men ändå så kul! kanske borde sadla om.....nea gillar ju mina takstolar!
Nej nu ska jag ut i köket och baka lite scones till min björn när han vaknar, bakad ostscones förra veckan och det blev mums så tänkte köra på det idag igen! och så måste jag slå in min bok som jag har köpt till honom, en bok om kärlek, perfekt!


kärlek, kärlek och återigen kärlek...


ostscones, så goda! recept hittar ni på scones.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0