Fin burk o snygg väska

Jag vet nu vart jag fått min begär efter fina burkar ifrån, min mormor! Jag har varit och ätigt lunch hos mormor idag, mycket mysigt och hon visade två burkar som är nästan 40 år gamla, jag blev helt knäsvag! Så fina! Vi tittade även i gamla fotoalbum från när mormor och morfar var unga, svartvita kort i mängder med en snyggt klädd ung mormor och en stilig ung morfar. Sen så försöker mormor alltid pracka på mig diverse saker, allt från sockriga kakor till en fin väska! Jag tackade nej till kakorna men mottog glatt väskan, det är så snygg men jag kan inte riktigt säga varför!
Nepp nu måste ja göra iordning mig det sista och sen iväg på fest!


En mycket fin burk jag fick från min kära mormor!



man kan ju aldrig ha för mycket burkar!


en galet snygg väska jag fick!


inte alls min stil, men mycket snygg!


gillar de guldiga detaljerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0