Jordgubbstiramisu

Fy vad snön bara yr utanför fönstret, hur mycket snö ska det komma till egentligen innan vi får vår?! Nej nu får det  räcka med snö, vi är ju snart innne i mars ju och då ska det bli vår och tussilagona ska komma och allt!
Alice och jag har precis sett klart på reprisen av schalgern och nu ska jag kasta mig över inlämningsuppgift 6 på min inredningskurs, kapitlet om Feng shui!
Igår kväll blidde det jursla, amnade vår hund som är sjuk pendlar hiskligt i hur hon mår. Nu hoppas vi på ett mirakel, ja det vore på sin plats! Så det blev mest att jag, mamma och pappa hängde i sofforna i vårt vardagsrum, tittade på schalgerna och os coh åt pappas goda mat! Han hade även varit på chokladprovning med vår släkt innan och då hade han köpt hem en jordgubbstiramisu åt mig, den var så hiskligt god!


Min galet goda efterrätt!



mums!


söta bodil hittade sitt favoritben och låg och tuggade ljudligt på mattan! Amanda ville dock inte vara med på kort.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmmm... finns ju uppenbarligen flera nackdelar med att bo långt ifrån Jursla...ingen som serverar tiramisu här nere minsann!! Såg sjukt god ut!

2010-02-22 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0