Mitt supersnygga skärp

Nu har vi just ätigt Mc Donald´s mat, mums säger jag bara! Vi har nämligen varit på en lite shoppingtripp ute på ingelstaområdet här i stan, först var vi på babyland. Vi kände oss totalt förvirrade där vi gick omkring bland alla vagnar, nappar, filtar och allt! Men mysigt var det och det finns ju så mycket söta små grejor! Sen for vi vidare till Mediamarkt där min helt underbara älskling köpte en ny mobil till mig som vi ska hämt ut på torsdag, min mobil vill nämligen inte alltid vara med och vissa dagar är den lite svårhanterlig. Så åå längtar så tills på torsdag, för den var ju så fin!
Jo köpte ett hiskligt snygg skärp i helgen, har typ aldrig skärp i vanliga fall men så skulle ja ha en helsvart klänning som jag vill piffa till lite och så hittade jag detta snygga skärp och sen dess så har ja typ inte viljat tagit det av mig!


tada så här ser det ut på! köpte det på Lindex för bara 99 kronor.



kedjor är inte alls min grej egentligen men här var det riktigt snyggt

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket snyggt skärp!

2010-02-03 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0