Sydney

Jo jag har varit iväg på lite marknadsmöte och kurs nere i sommarstaden varberg, tyvärr har jag aldrig varit just på sommaren i staden utan bara vintertid. Förra året bodde jag där nere i tre månader, från 1 december till 1 mars, det regnade och blåste konstant så vore ju kul att någon gång få uppleva staden i lite ljus och värme. Men men jag får förknippa varberg med mörker ett tag till!
Jag är helt kär, jag kan inte riktigt slita mig från serien Sydney som Oscar Magnuson har designat åt EM möbler i höstas, jag tycker fåtöljen och soffan är så fruktasnvärt snygga. Om jag vann på triss så vore dett ahelt klart en av mina förtsa köp, älskar formerna, älskar färgerna, japp bara älskar den!





Fåtölj Sydney och fotpal, tillsammans kostar de 23 000 kronor.




och här är soffan, se på benen är de inte så fina!? du får den från em om har har 30 000 kronor över.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh älskade den lila!

2010-02-19 @ 21:28:03
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Bodil

Båda är jättesnygga, både färg och form, men är dom verkligen sköna att sitta i? jag skulle nog somna i båda två.

2010-02-20 @ 08:24:31
Postat av: ALEX

Neee....gör om gör rätt=)

2010-02-20 @ 10:58:24
Postat av: Cleo

Men Bodil...om man somnar i dom är dom väl sköna... ;) Tror inte jag är helt fel ute om jag nog tror att du somnar i alla soffor efter kl 22... :)

2010-02-22 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0