Tre systrar i en ram

Har ni någonsin tänkte på hur svårt det är att sätta in ett kort i en ram? jag var nära på att bli helt galen föut när jag skulle sätta ett kort på mig och mina två systrar i ett ram, antingen blev det snett eller så var det smuts innan för glaset och jag märkte det ju alltid när jag hade tryckt ner alla piggar på baksidan. Mycket störande, men sen kom jag på den smarta lösningen, tejp! Sen så gick det gensat mycket bättre!
Jag ska nämligen till mormor idag på lite alla-hjärtans-dag lunch en dag förtidigt! Ska bli mycket mysigt och eftersom jag är den enda systern i stan så har jag tagit på mig ansvaret att köpta något fint åt mormor, men så tänkte jag att blommor ger vi ju varje år så då för omväxlingens tänkte jag att vi kunde ge något annat! Dock köpte jag denna ram igår så jag har varken fått ramen eller kortet godkänt från systrarna.....
Nej nu måste jag börja slå in ramen och göra mig iordning!


tre systrar i en ram! Ramen hittade jag på Åhléns för bara 80 kronor.



mycket nöjd med ramen



hittade även detta fina inslagspapper och snöre på Lagerhouse, pappret kostade 30 kronor och snöret endast en tia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0