Tricia Guild

nej idag verkar solen inte vilja lysa, är helt igenom mulet här och på vädret såg jag att det eventuellt skulle komma ännu mer snö! galet!
Idag är min plan att ta mig bort till bokrean, tänk jag har missat två hela dagar av den. Så nu ska det bort och shoppas, eftersom jag då inte har kunnat gå dit så har jag ringat in alla böcker jag vill ha i reklambladen! haha jag tror det är lite pensionärsvarning! Så nu har jag proppat i mig lite alvedon så huvudvärken ska gå över och sen är det bara bort och slåss för de bästa böckerna! eller ja typ iallafall!
Vet ni, jo vi ska göra om i vårt vardagsrum! jag har lixom aldrig varit helt nöjd med det, men har inte riktigt kommit på någon bra lösning. Men nu har jag kommit på det! Vi ska få in en fläckt av Tricia Guild, hon är en väldigt duktigt designers och inredare. Hon gör otroligt fina tapeter och textilet i så härligt färger och jag tänkte att vi skulle försöka få in lite mer sådant i vårt vardagsrum men med de svarta möblerna som bas. Så blir nog även att titta runt lite efter nya soffkuddar på stan idag!


Underbar inredning, tapeter och textiler från Tricia guild.

Kommentarer
Postat av: Josefine

härligt!

2010-02-27 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0