Zetas trädgård

Jag var nog lite väl optimistisk när jag trodde att jag skulle klara en bokrea. Nepp fick helt enkelt känna mig besegrad av huvudvärken och yrseln men lyckades få med mig två böcker! En till emilia och en till mig, Zetas trädgård. Jag vet, en trädgårdsbok och vi har ju ens ingen trädgård, ens inte en balkong, ens inte en blomlåda! Men den är så fin och det finns så mycket fina bilder i den! Så blidde en kort sväng på bokrean, sen en lång lunch med gänget och sen en kortis på H&M. Sen hem till soffan, där jag sov i två timmar, så skönt!


Zetas trädgård, köpte den för bara 59 kronor!


en bok med mycket fina bilder, gillar sånt!


hittade fina fingervantar på H&M, två för 39! perfekt eftersom jag troligtvis kommer att tappat bort iallafall ett av paren...



hittade även denna tröja för bara 99 kronor!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att det låter lovande med en trädgårdsbok, det är bara att du kommer ut och lånar våran trädgård!

2010-03-03 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0