Vackra kort

Jag har haft en sådan skön söndag, mest jobbat med min inredningskurs, myst i soffan med sambon och katten och hälsat på en sväng hos föräldrarna ute i jursla. Perfekt sysselsättning för en söndag! Ute i jursla blev det mest en lång lunch och sen lite snöskotning, gud vad mycket snö! man skottade och skottade och sen skottade man lite till! Jag kom på att jag inte visade de otroligt fina korten som jag även köpte igår, hittade dem i väskan efter jag hade lagt upp de andra så de fick vänta tills idag med att bli fotograferade! Jag tycker de är så fina, så funderar på att köpa två till och rama in för dessa två kort har jag andra planer för!


hittade dessa två fina kort på Åhléns, visst är de fina?!


glittriga kort kan man aldrig få nog av!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hoho ja veeeet va "de andra planerna" är!

2010-03-03 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0