Avatar

Jag måste erkänna att den första gång jag såg reklamen för Avatar tänkte jag "stora blå varelser med svans, så töntigt". Men sen för varje gång som jag såg reklamen om den så för varje gång så började jag ändå gilla den mer och mer, inget som jag till en början erkände så klart utan jag stod starkt fast vid min första åsikt! Men sen så ville björn och familjen se den, så igår kom familjen P in, utan cizzi såklart, och så gick vi och såg den och den var så hiskligt bra! Den var så fint gjord och väldigt snabbt så kändes de stora blå varelserna med svans väldigt naturliga. Ni vet det är en sådan film som man inte riktigt kan sluta tänka på efter att man har gått från biosalongen, man lixom forsätter tänker och funderar på den. Så japp Ni alla som inte har sett den ni måste se den, den var nog helt klart en av de bästa filmer jag sett! 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmpf....så mysigt att NÄSTAN hela familjen gick på bio tillsammans då... ;) Jag ska nog tvinga med Terran och se den eftersom Johan var på premiären och känner sig nöjd med det!

2010-01-04 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0