Eftermiddag på stan med lillasysteryster

Idag har jag varit och lunchat på stan med Josefine, min söta lillasyster! Vi var på ett fik som heter "Skafferiet", ett mysigt fik men det var väldigt tomt där idag. Vi var själva, men det är klart då kunde vi ju prata om allt utan att bry sig om om någon hörde det eller ej! Efter lunchen så bestämde vi oss för att ta en sväng på stan, vår stora uppdrag var att hitta fotoalbum! Vilket vi efter lite letande hittade på Åhléns, väldigt nöjd!


åt en super god sallad.


Som sagt mysigt, men väldigt tomt idag.


Josefine i sin väldigt snygga kappa på väg upp mot stan.


Jag hittade ett fint fotoalbum på Åhléns för bara 79 kronor, en silverpenna för 20 kronor, fotohörn för att fästa korten i albumet och som pricken över i:et, klistermärken i silverhjärtan för göra albumet liten fint invändigt.


Jag hittade även ett väldigt fint band till håret på Lindex för bara 79 kronor.


Tada och såhär blev det på!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Härliga bilder! :)

2010-01-10 @ 16:48:53
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Sabina

riktigt härliga bilder, och hårbandet var supersnyggt

2010-01-10 @ 18:17:54
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Caroline

Har också ett sånt:) Och fia också:P asfint

2010-01-10 @ 21:50:50
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vad pratar ni för hemligheter om ni i vanliga fall måste tänka på vilka söm är i närheten;) Önksar jag hade kunnat vara med er!

2010-01-10 @ 22:12:13
Postat av: Hvita Hjärtat

Vilket fint fotoalbum! Vill också ha!

Kul att du tittade in på min blogg, och tack för kommentaren! Kan varmt rekommendera att skaffa symaskin, en sådan har man mycket användning av och det finns så mycket enkla saker att börja med, som kuddöverdrag och gardiner t.ex. Min handarbetslärare skulle nog aldrig tro att jag en dag skulle äga en symaskin fniss!



Ha det bäst!

Kram,

Jennie

2010-01-11 @ 06:52:39
URL: http://hvitahjartat.blogspot.com
Postat av: Sofie

Kul att Ni gillade bilderna! Japp bara älskar hårbandet! haha japp Carro stod i affären och funderade på om det var en sådan ni hade eller inte, men jag får försöka tajma in när ni inte har era! å cizzi det perfekta hade ju varit om du hade varit med och lunchat, men snart får du ju en syster hos dig iallafall! jo är riktigt sugen på en symaskin, verkar så kul att kunna sy! Så ska kanske ta och börja kolla runt lite efter en!

2010-01-11 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0