En helhelg i jönet

Oj inte bloggat på tre dagar, sorry! Men jag har haft en intensivhelg, men mycket rolig! Jag och björn for nämligen i lördags ner till jönet och träffade mitt jönetgäng, de som jag pluggade med när jag läste i jönköping! Så i helgen var det lite extra eftersom vi just träffades i vår gamla hemstad! Först var det middag på en restaurang, sen bar det av hem till Jara för förfest och pokerspelande och jag vann den stora sista potten! Jag var hiskligt nöjd! Sen så klämde vi in oss i en taxi och for till Sliver och dansade natten lång! Idag blev det en lååånnngg lunch på stan med massa onytigt innan vi for hem igen till Norrpan och en mycket kelig lite Alice.


Först var det middag....


Sen var det förfest med pokertema....


Sen var det drinkar och dansande natten lång....

Kommentarer
Postat av: Alice

Coola pokerspelare där ja, och jordgubbsdrinken gör en alltid glad ser jag, alla är avundssjuka :-)

2010-02-01 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0