Mina fina askar

Jag skulle skriva dagens datum idag på jobbet, jag skrev först en sju och sedan ett snestreck och en etta (7/1) och sen av bara farten skrev jag en nolla innan jag kom på mig själv. Så sen var jag tvungen att klämma in en etta innan nollan. Blev inte alls snyggt...tar nog ett tag innan jag vänjer mig vid att det ska vara etta innan nollan.Hopplöst!
Såhär ett tag efter jul så njuter man mer av sina julklappar än precis när man får dem, jag gör iallafall det! Jag fick två helt underbara askar av min pojkvän, som nu står på vår byrå i sovrummet, så varje gång jag går in eller ut ur sovrummet så ser jag dem! Det är så fina! Askar eller burkar är något som jag aldrig kan få för mycket av, om man har en tråkig hylla eller en plats över så ställer man dit en fin burk så tada är porblemet löst!


Det är så fina, mina askar små.


denna är min favorit, kan inte riktigt sluta titta på den!



och så fina ord på den större asken, så man kommer ihåg att leva i nuet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fina!

2010-01-08 @ 00:31:34
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: viktoria pernes

dom askarna var super fina tycker jag mä!!

2010-01-10 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0