Fina plåtbrickan min

Vi har en underbar liten affär här i norrköping som heter "skolgatan 14", man går in i den affären och vill ha allt! Ja, iallafall om man gillar mer fina små ting åt det mer gammeldagsa hållet. Jag var inne där en lång stund i eftermiddags och kom ut med en jättefin plåtbricka! Jag har nämligen varit på jakt efter något att ha bland annat
oljan och mitt fina glas kakfat som jag fick av mina kära systrar i julklapp på i köket och vad passar bättre än en fin bricka i plåt?! jo inget!


Fina plårtbrickan, kostade endast 125 kronor.


En liten närbild.


Så här blev det i köket! Vad tycks? nu måste jag bara hitta något att ha på glas kakfatet!


Som sagt, "skolgatan 14" en affär som man inte får missa om man är i Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0