God morgon!

Lördag igen, redan efter att bara ha jobbat två dagar, känns väldigt lyxigt! Jag sitter nu uppkrypen i soffan, dricker the ur mina favoritmugg och tittar på alla de kort som jag har framkallat och som kom igår. Fuji har nämligen en kampanj nu då man kan framkalla 100 bilder gratis, man betalar endast för portot. Så om du är sugen på att själv framkalla lite kort så hittar du kampanjen på fujidirekt.se/gratis. Så nu gäller det bara att köpa album och sätta in alla kort, innan de läggs ner i en låda och blir lite bortglömda, vilket är väligt lätt hänt för mig!
Fy håller på att bli förkyld igen, precis när både jag och sambon har blivit friska efter förra förkylningsattacken! Men men det är väll bara att uthärda denna förkylning med!


The ur favoritmuggen i soffan, lite lördagslyx.


kort från framförallt sommaren att längta sig tillbaks till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0