Grönt är skönt

Fy har börjat bli förkyld igen...just när den förra förkylningen var på väg att ge sig så vaknade jag med halsont i dag, lite hopplöst! Men icke att man kan vara hemma bara för det, så jag och björn knatade ner till vår bil, även kallad "Fluffen" och drog iväg till Ingelsta shoppingområde. Vårt viktigaste uppdrag var att hitta en sladdgömma eller kabelkanal eller kabelgömma,japp kärt barn har många namn, på Bauhaus! Vi lyckades och jag hittade även en väldigt snygg badrummserie i svart, mitt första köpa om jag vinner stort på Triss någon gång!


Titta så snyggt! svart är ju aldrig fel.

Sen så har det öppnat en ny inredningsaffär bredvid, "house of Norrköping". Om ni någon gång står utanför denna affär och funderar på om ni ska gå in, så gå in för guds skull! Mycket fina prylar! Björn hittade två tavlor som han köpte, vi vet dock inte riktigt vart vi ska ha dem...men det löser sig säkert! annars får vi väll spara dem till vårt nästa hem!


Björn posar framför affären med en av sina nyinköpta tavlor


Dessa två tavlor hittade vi och de kostade bara 89 kronor styck, bra köp!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra Björn! Mkt fina!

Kan de inte sitta ovanför köksbordet?

2010-01-02 @ 19:00:43
Postat av: Sofie

VI funderar på det, men där har vi ju våra fyra små tavlor, men vi kanske sätter dem i hallen utanför köket!

2010-01-02 @ 19:07:47
Postat av: Jennie

Mycket fina tavlor!

Visste inte om att det öppnat en ny affär där. Måste kollas in någon dag snart! Hoppas att jag inte hittar massa bara för det har jag inte råd med! :)

2010-01-03 @ 15:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0