Mys i Åby

Så var det söndag med skidor på tv:n och grått på himlen, en dag då man mest bara vill hänga i soffan med en kelig katt, mysigt pojkvän och en stor kopp Thé. Men jag behöver tvätta, gå en promenad och göra en inlämningsuppgift till inredningskursen, så soffan blir det nog inte så mycket av i eftermiddag!

Igår kväll var jag och emelie ute hos Alexandra, Peter och Emilia i Åby. Vi gick en sväng med casper och sen blev det mest soffhäng med tv:n på i bakgrunden och prat om mest allt och ingeting. Helt perfekt om man är lite lagom småseg efter en jobbvecka och behöver ladda lite energi!


Deras väldigt snygga vägg, det är fotopapper som de har köpt på K-rauta. Blir lite roligare och annolunda än en tapet.


Kortet är lite suddigt, men jag tycket det blev så härligt gammeldags känsla i kortet. Otroligt söt lite tjej.


Full med bus och väldigt intresserad av kameran.



Godnattsagan läses i mammans knä.


Emelie och jag mitt uppe i soffhänget. När det är soffhäng får korten bli lite som de blir, men mysigt var det!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh jag önskar att jag hade fått vara med er istället för att sitta på jobbet o häcka!!

Puss o kram

2010-01-17 @ 14:02:15
Postat av: josefine

mysigt!! puss!

2010-01-17 @ 14:58:18
Postat av: Sofie

å hade ju såklart varit ännu mysigare om ni andra också hade kunnat vara med!!

2010-01-17 @ 15:44:59
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0