Mys i Nyköping

Så var det söndag igen och en hel ledig dag kvar till måndag och jobbveckan! Idag blir det nog lite jobb med en uppgift till min inredningskurs, hälsa på föräldrarna och fixa klart mitt stålhjärta till vårt sovrummsfönster.

Igår var jag och tre av mina jönetvänner uppe och hälsade på den sista i vårt Jönetgäng som bor i Nyköing och precis fått en liten son och köpt ett fint litet hus. Vi ses ungefär en gång i månaden eftersom vi bor lite utspritt så det är alltid så kul och mysigt att träffas! Vi mest beundrade den lilla killen, Lukas som är lite över två månader gammal och satt mest och pratade och bara mös!
Sen på kvällen blidde de spel och förfest hos Jocke och Carro, med ännu mer prat och skratt. Mycket kul dag helt enkelt!


Lilla söta Lukas


Presenterna han fick av oss, alltid så kul att handla barngrejor!


Hela jönetgänget och så jag såklart!


Mys hos mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0