Riverdance för hela slanten

Igår var det då riverdanceföreställning som stod på schemat! Jag hade aldrig sett det, så var lite spänd och nyfiken när vi gick dit och det var verkligen speciellt. Jag är helt facinerad över hur snabbt de kan röra på fötterna och benen, att det hänger med och framförallt inte snubblar och traslar in sig. Japp kan vara lite svårt att trassla in sig om man bara har två ben, men jag skulle säkert lyckas. De var så duktiga, där de hoppade och skuttade runt och just bara att komma ihåg alla numer och danssetg, nepp verkligen häftigt! Så om du någon gång får chansen att se riverdance så gå o se det vettja! 


Jag och Vinni spända inför föreställningen.


här dansas det för fullt!


Lite mer hopp och dans


och så lite klapp på dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0