Så nöjd!

Idag har jag gjort något stort, jag har nämligen bokat en klipptid! Jag känner mig så sagolikt nöjd med mig själv, lite som om jag har bestigit ett stort berg eller klarat av en svår tenta i linjär algebra. Jag är nänligen helt värdelös på att klippa mig, jag klipper mig ungefär 1 gång per år just för att jag aldrig tar tag i själva bokandet av klipptiden. Så idag gick jag med bestämda steg, utan återvändå, in på den första frisörsalongen som jag såg när jag kom till stan och bokade en tid till nästa måndag! Så nöjd!
Jag var även idag och köpte två inredningstidningar, dels för att jag behöver dem till en uppgift jag har i min inredningskurs och dels för att jag väldigt gärna vill börja prenumerera på en tidning så nu måste jag test lite olika och se vilken som jag fastnar för mest! Någon som har något förslag eller åsikt på en bra tidning?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker ELLE interiör är en bra tidning. Men finns säker flera bra tidningar!

2010-01-11 @ 19:46:47
Postat av: Josefine

ja är stolt över dig!

2010-01-11 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

Wohoo! Jaq instämmer med Jossan, stoltheten är total när du lyckas med en sådan bragd som att boka klipptid ;) Johan prenumererar på ngn bra inredningstidning, kan kolla vad den heter!

2010-01-11 @ 22:35:58
Postat av: cecilia

Du fattar att det förra var från mig va?!

2010-01-11 @ 22:37:03
Postat av: Sofie

haha jo riktigt nöjd med min bokade klipptid! Jo cizzi förstod att det förra var från dig!

2010-01-13 @ 20:48:19
URL: http://homebysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0