Snö Snö och åter snö

Galet så mycket det har snöat! Jag skulle gräva fram min bil idag som vi inte har kört med sedan i tisdags och som jag var tvungen att flytta på eftersom det är parkeringsförbjud på den gatan imorgon. Det var ett berg av snö och stora snövallar runt hela bilen. Det var snö i skorna, snö i vantarna, snö på hela jackan och mycket irriterande tankar om snön innan bilen äntligen var framgävde. Men nepp problemet var inte löst, för sen så var jag ju tvungen att flytta på bilen. Jag försökte backa, nej det gick inte. Jag försökte köra fram, nej det gick inte heller. Då ut och stampa på snön vid däcken, sen in bilen och försöka igen. Ut igen, stampa och försöka få bort ännu mer snö vid hjulen. In i bilen igen. Efter sissådär tre runder till då jag sprang runt bil och stampade snö och in igen och försökte flytta på den, så kom jag äntligen loss och sladdade ut på gatan!


På promenad i ett vintrigt landskap


Snöhögar


nepp tyvärr stolen är redan upptagen!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

vintern ger sej inte!!



har köpt dem på H&M även tröjan :)

2010-01-29 @ 00:48:03
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaaa, hade så gärna velat se dig när du skuttade in och ut ur bilen, du måste varit väldigt söt :)

Hörs imorgon!

Kram!

2010-01-29 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0