Solsken

Idag lyser solen igen! Så fint, är en sådan härlig känsla när man vaknar och man ser en liten strimma av solljus som lyser in bakom rullgardinen på fönsterkarmen. Man blir gensat så pigg och glad och man vill bara upp och njuta av solen, japp låter nästan lite läskigt vuxet men så är det!
Jag har nu varit en snabb sväng på stan och sitter nu och väntar på att mina söta vänner från jönköping ska komma och hämta mig, för sen ska vi alla fara upp till nyköping och hälsa på Nanny, Anders och lilla Lukas! ska bli mycket mysigt!
Jag hann förresten göra klart lite mer på hjärtat igår kväll, det är inte klart ännu men alla pärlor är nu på plats!


Solsken på forstiga blad, mycket fint.


Sådär alla pärlor på plats, nu ska jag bara fixa till där hjärtat går ihop, sätt dit prisman, en rosett och något att hänga upp det med! Men detta får jag fixa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Josefine

fint det blir!!

2010-01-23 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0