Underbar inredningsbok

Jag har haft en helt underbar söndag, mys i soffan med Alice, pyssel, scones bakande och nu i eftermiddags så har jag och Björn varit ute hos mina föräldrar och ätigt lunch och bara myst! Den har just tapetserat om i hallen, de hittade en jätte fin tapet på mio. Den är turkos med stora guld mönster på, verkligen fint och passar perfekt till de skjutbara garderobsdörrarna, bra jobbat mamma och pappa!
Jag fick en helt underbart inredningsbok av dem, "Inred och dekorera, ljust och Lantligt" heter den och den är lantlig och gammeldags precis i min stil! Tusen tack!!


Den fina tapeten.


Passar så bra till deras skjutbara garderobsdörrar.


En av våra, eller mamma och pappas, super söta hundar Bodil.



Min nya helt underbara inredningsboken, tack igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin tapet!

2010-01-24 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0