Vinterdag

Burrr så kallt det är ute! Jag var först ute i jursla lite och sen for jag, mamma och Josefine till Merlot, vår 2-åring. Det var så kallt i stallet, efter bara en kvart hade jag helt tappat känseln i tårna och vana stallmänniskor som vi är hade jag ändå två strumpor, var av ett par var sådanan super tjocka! Fy, vi gjorde en snabbvisit där och for sen hem igen och drack the!


Merlot med sin favoritleksak, en röd boll.


här är han redo att angripa bollen igen.


snö snö överallt.


ser nästan ut som fejksnö...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag har förvarnat Myggan att han snart blir Merlots nya boll, bra för den där gamla pensionären:)

2010-01-05 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0