Fina ballerina

Ytterligare ännu en dag med strålande sol, så skönt!! Igår hade vi tjejkvällsmys ute hos Alexandra och Peter, tyvärr så ville inte mitt sim-kort till kamerna fungera så jag kunde inte ta några bilder. Men det var så mysigt, vi satt ute och hängde i deras trädgård ända till halv elva i bara linne och shorts, det är en äkta sommarkväll!
Idag ska jag på husvisning med josefine och vår farfar, en fin lite trio! Men först blir det nog en promenad i solen och sen tänkte jag baka en blåbärspaj som vi kan mumsa på efter visningen!
Jag var ute i Jurlsa igår och hägnde vid poolen med mamma och pappa och fick då låna ett par skor av mamma. Hon köpte dem förra året, men tycker inte att det är så skön. jag tycker de är grymt snygga, men dock väldigt varma! Men vill man vara fin om fötterna så är det så!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka snygga skor! Ibland kan det ju vara värt att bli lite varm om fötterna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0