Konsert med Winnerbäck och Melissa Horn

Så första morgon på semestern och det känns....ja som en helt vanlig lördagsmorgon! Men på söndaskväll då kommer det nog kännas att jag har semester, när jag kan vara uppe halva natten utan att klockan ringer 04.30. Så skönt!! Jag var i linköpin i torsdag och var på winnerbäcks konsert, så sommrig och härligt! Lagom varmt och ljust hela kvällen, hög sommarfaktor! Jag gick mest för att se Melissa Horn, tycker hon är så hiskligt bra men jag kan nog erkänna att jag är lite omvänd, tycket allt att Winnerbäcks låtar också var bra!


öl och vin tält, med mils långa köer framför, ja nästan!



söta vänner små med den obligatoriska konsertölen!



underbara Melissa horn


folk, folk, folk


sen kom winnerbäck in och drog av lite låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0