Omplantering

Nej jag har nu kommit fram till att huset igår och jag inte riktigt "klickade", det var helt enkelt inte vårt hus! Budgivningen började idag, så jag fick sms när varje nytt bud kom in och så kom jag på mig själv att sitta på hoppas på att buden skulle bli så höga så jag slapp lägga något. Då slog det mig att jag nog egentligen inte ville ha huset!
Idag tänkte jag att jag skulle gå ut och njuta av solen och värmen så fort jag kom hem från jobbet, men jag orkade inte. Så jag har istället planterat om en blomma som har växt så det har knakat! Något som jag har tänkt att jag skulle göra i ett par veckor nu, så ikväll blev det äntligen gjort!


ni ser, den måste ju helt klart ha en större kruka!



så här blev det, så nu kan den växa ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0