Storshopping på apoteket

Idag har jag storshoppat på apoteket, fast jag gjorde av med massa pengar där så känns det ändå bra. Så som man har varit nyttig mot sig själv och bara handlat snälla saker. Det som stod på shoppinglistan var en ny ansiktskräm och rengöringskräm från Vichy, men kom ut med lite plackers och allt möjligt. Det som var så bra var att när man handlade två produkter från Vichy så fick man en necessär med lite prover i! Alltid roligt med gratis saker! Gick även en sväng och spanade i Åhlens rea, hittade en festlig pajform som jag köpte.


vichy, ett bra märke helt enkelt


min nya festliga pajform

Kommentarer
Postat av: josefine

festlig pajform!

2010-07-08 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0