En häst-och familjehelg i skåne

Så var det söndagskväll och jag har precis ätigt den första färskpotatisen för i år! Så smarrigt! I Fredags packade pappa och jag in oss i bilen och sen så gav vi oss nere till skåne och mot mina systrar! Helgen bjöd på mycket stallhäng och mycket familjmys, en underbar helg helt enkelt, men såklart om vår kära mor hade varit med hade den ju blivit perfekt! Igår var vi ute och åt på en grekisk restaurang mitt inne i Lund, Mediterranean, om ni någon gång befinner er i lund så måste ni bara gå dit! Helt gudomlig mat!
Idag har vi hängt på en tävlingsplats i hässleholm för cizzi startade en tävling där idag med sin fina "Myggan". Som en stol lillasyster säger jag att det såg mycket fint ut!


hästar i hagen njuter av solen..


och cleo njuter i gräset!


den supergoda förrättern!



pappa och jossan på restaurangen



cizzi och jag på andra sidan bordet!Jag är ju så blek så ja ser ut som ett spök!


den fina lampan som hängde i taket, en sådan skulle man ha!



cizzi och myggan inne på tävlingsbanan mycket fint par!

Kommentarer
Postat av: ALEX från ÅBY

Du är inte blek!Men om du känner dig så...tänk att den som är blekast tjänar mest pengar!



...alltså tjänar inte jag så hemskt mkt pengar kom jag på=) Fast så brun är jag inte eller lite eller nja ehh, tja rå!

2010-06-07 @ 11:40:01
Postat av: Jonna i Snövel

Jo Alex, så rätt!! och Sofie, man kan också tänka att om man är blek så har man viktigare saker i livet än att bara ligga i solen och dröna!!

2010-06-07 @ 14:08:14
Postat av: ALEX från ÅBY

Jonna är du brun? För vi borde "tjäna" ganska lika mkt pengar.

2010-06-07 @ 19:59:31
Postat av: Cissi

Men bättre blek och sofistikerad än att se rödmosig och osminkad ut i blixten...

Och Tack Sofie, var sååå härligt attha er här!

Kram!

2010-06-07 @ 21:02:46
Postat av: Jonna i Snövel

Alexandra min vän...jag är inte så värst brun, och inte tjänar jag några pengar direkt heller...hur kan det bli så???

2010-06-08 @ 13:26:05
Postat av: ALEX från ÅBY

Haha i sådana fall är jag inte avis på dig Jonna...fast om man använder brun utan sol....vad betyder det då??

2010-06-10 @ 20:26:09
Postat av: Jonna i Snövel

Jo Alex, det betyder att man fuskar ;)

2010-06-11 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0