Fin grön dörr

Jag har nu suttigt fastklistrad framför tv:en från typ 13.00. Jag tänkte att "jaja, tv:n kan ju stå på och så kan jag ju se lite nu och då". Men sen så var det ju så skoj och se alla fina klänningar och glittriga tiaror, så nu har vi suttigt här och hela eftermiddagen har gått utan att jag gjort någon nytta! Men på förmiddagen var vi ute en sväng! Jag och Björn tog en promenad och köpte lite presenter till lilla Alicia, en liten liten sötnos som föddes i onsdag och som vi ska få komma och beundra på tisdag. Det är alltid så kul att gå i barnaffärer och titta på små klänningar och känna på alla gosiga små kramdjur! Vi såg även en hiskligt fin dörr, en sådan skulle jag vilja ha till vårt framtida hus!


den väldigt fina dörren


paket i söta presentpapper

Kommentarer
Postat av: ALEX i ÅBY

Åhhh längtar längtar tills jag får träffa er!!! Kommer vara sjukt social o prata mest hela tiden=)

2010-06-20 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0