Fynd i köket från myrorna

Nu är sommaren här!! 25 grader stod termometern på när jag åkte hem vid fem från jobbet! Så underbart! Tyvärr har jag ju inga direkta fläktar i bilen, så man är ju mer än varm efter en timme i en bil där luften står still, men det är smällar man får ta såhär på sommaren!
Jag kom på att jag inte har visat mina fynd i köket från myrorna, är väldigt nöjd med dem! Det ena är en tavla med olika typer av bönor och lite sådant. Jag tänkte jag ska måla om den ramen, så att det blir vit och fin igen. Sen hittade jag en vinägerflaska som vi nu har olivolja i för bara 15 kronor, otroligt billigt!


tavlan med lite bönor, bara 40 kronor


lite svarta bönor och så lite majs..


den fina flaskan till olivoljan, mycket nöjd!

Kommentarer
Postat av: Melina

fint!:)

2010-06-03 @ 19:36:15
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0