Mina fina böntavla

Idag är det storstädning för hela slanten som gäller, för imorgon ska nämligen vår lägenhet värderas! Så vi städar och städar! Jag tänkte jag skulle visa hur fina min tavla min bönor blev när jag målade om ramen. Jag köpte tavlan för ett tag sen på myrorna för 25 kronor, men ramen var så sliten och ful så i helgen så målade jag om ramen till vit igen! Det blev riktigt bra!


tavlan innan ommålningen


lite sandpapper att slipa bort den gamla färgen med, lite vit färg och penslar och sen är det bara att köra!



tada, ny och vit ram!


titt så fint det blev!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad fin den blev!

2010-06-28 @ 20:57:45
Postat av: Caroline

Åh vad kreativ du är gumman!

2010-07-01 @ 02:29:15
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0