Mitt nya smyckeskrin

Jag var på Jysk idag på jakt efter en uppblåsbar madrass att sova på tills imorgon.  Jysk är en sådan affär som faktiskt har en del fina saker, men det gäller bara att orka gå in i affären och börja leta. Idag var det rea, så det var grejor över allt, men jag hittade efter lite letande min uppblåsbara madrass och jag hittade även ett väldigt fint litet smyckeskrin! Eller rättare sakt, jag tror och hoppas att det kommer bli väldigt fint för jag har lite svårt för en ljus beiga/gröna färgen som den nu har. Så ikväll, trots den strålande solen så har jag suttigt inne och målat om den till vit! så i helgen ska jag sen slippa lite på kanterna med sandpapper, så att jag får den där lite gammeldagsa känslan! Jag tror att detta kommer bli mycket bra!


smyckesskrinet som jag hittade för bara 50 kronor!


tycket spetskanten var så fin



penslar, maskeringstejp och så vit färg från Clas Ohlson, sen är det bara att börja måla!


första stryckningen klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0