Paris i en ram

Jag och björn har just sett säsongsavslutningen i Grey´s Anatomy, fasiken vilken bra serie! och efter varje avsintt tänker jag alltid, galet nu måste jag ta tag i mitt liv, livet är på tok för kort! Hiskligt många dagar bara rinner ju förbi innan man ens hinner eller ibland orkar lite bry sig. Nu är det slut med det, nu ska jag njuta av varje jäkla dag oavsett måndag som fredag!
Jag har även ikväll gjort ordning lite på vår byrå, jag köpte en ram på myrorna för ett tag sen och så hittade jag ett helt fantastiskt kort med parismotiv när jag var nere i jönköping, så jag tänkte att nu ska det bli fint på vår byrå!


den fina ramen jag hittade på myrorna för bara 25 kornor


paris paris ta mig dit!!


och såhär blev det i helhet!

Kommentarer
Postat av: Alex

NICE!!

2010-06-11 @ 00:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0