Underbara örhängen

Fy idag är jag inte glad. Vi har precis förlorat en budgivning och nej, det var inte på bara ett vanligt hus, nej detta var mitt drömhus. Sådana här hus växer inte på träd. Jag försöker tänka "ödet, ödet, ödet..." det är alltid någon mening med att allt händer. Ibland är det bara så hiskligt svårt att inse vad! Jag vet, jag kan tyckas vara lite överdiven, varför bli så deprimerad för ett hus men det var ju inte vilket hus som helst och det var precis som jag ville ha det! Fy, nej ingen bra dag. Idag har jag iallfall haft på mig mina finaste örhängen, tänkte att dagen kanske skulle sluta såhär och tänkte då att fina örhängen kanske skulle hjälpa lite. Det är min mammas gamla örhängen och jag tycker det är så fina!


tycker de är helt underbara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0