Hon har blommor i sitt hår...

Fy vilken natt, somnade som en stock vid halv elva tiden eftersom jag fastande framför let´s dance och bara var tvungen att se vem som vanm innan jag gick och lade mig. Helt fel, det skulle ju varit Clauida som vann och japp jag får klaga eftersom jag faktiskt för första gången någonsin röstade i det programmet! Vaknade sen när Björn kom hem vid två tiden och sen, sen så började jag hosta, näsan rann och jag hade, ursäkta om det låter läskigt, men världens största slemklump i halsen. Efter mycket snytande, drickandes av vatten och hämtandes av nya kuddar lyckades jag somna. Men då blev Alice pigg och började vandra fram och tillbaks runt och över vår säng, så då var det bara att få henne att lägga sig ner och somna. Så jag skulle ha stuttsat upp pigg och glad vid åtta tiden, istället släpade jag mig upp vid kvart över nio. Fy! Så nu måste jag sätta igång med min dag, ska hinna städa lägenheten och fixa mig tipp-topp innan halv fem tiden då vännerna och de som jag gick i samma klass som i nian kommer, för ikväll är det återträff här i norrköping! ska bli hiskligt kul! Så igår när jag var på stan så hittade jag dessa fina hårband som jag tänkte ha i håret, 29.50 styck på H&M! HIttade även lite söta små saker till Jonnas och Mickes lilla son, men eftersom jag vet att hon ibland är inne här och tittar så kan ja ju inte avslöja vad vi köpte, men nöjd är jag allt med presenterna!


"hon har blommor i sitt hår, som bara jag kan se" sjöng vem det nu var, Anders Glenmark kanske!?


Härligt vårigt tänkte jag med lite blommor nu när snön snart snart smält bort!

Kommentarer
Postat av: Alice

Oh fina hårband, Hoppas du får det riktigt trevligt på återträffen idag :-)

2010-03-27 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0