Jeansklänning

Regn och alldeles grått ute, men det är klart bättre regn än snö som jag såg att det skulle komma i vissa delar i sverige idag! Så för första gången är ja nog glad att det regnar! Idag är det en tripp ner till farfar som står på schemat, vi ska ner och mest bara mysa och umgås! Ska bli riktigt skönt att träffa honom, var dett tag sen sen sist. Jo jag måste bara visa min klänning jag köpte igår, min första jeansklänning! Det är så fin, jag hittade den på H&M för bara 199 kronor, perfekt! Nepp nu måste jag göra mig iordning, ni får han en mysig söndag i snön eller regnet!


En klänning perfekt för våren och sommaren!


så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken snygg klänning!

2010-03-21 @ 11:12:56
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst är den! Vill ha ;P

Åh söt klänning!

2010-03-21 @ 14:32:29
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0