Långt Halsband

å torsdagskväll, så skönt! På torsdagskvällar har man alltid mest energi, då får man oftast mest saker gjorda för då har man bara en dag kvar att jobba och en tidig morgon kvar innan en liten lite paus! Idag har jag gått en hiskligt lång och snabb runda pratandes med Alexandra i telefonen, det värsta är att jag alltid när jag pratar glömmer bort att det är andra människor runt mig, så jag kommer alltid på mig själv efter ett samtal att tänka "oj borde ja sagt så" eller "hmm...det där var nog lite för privat"!Men det är klart nu för tiden så pratar ju de flesta i telefonen så förhoppningvis så var det ingen som hörde!  Jag har även fixat det sista på ett halsband, ett långt med lite vita och glasstenar!


tada, blev lite nöjd!


glas och vit känns rätt nu i vår!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Finfint gumman! :D

2010-03-04 @ 23:16:32
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0