Middagstips

Idag har vi gjort något stort, vi har varit ute och jobbat! vi har par-joggat! Senast jag tog ett springsteg var när jag gick i gymnasiet, så ni förstår detta att vi var ute och joggade är stort för mig! Så nu två kvällar i veckan ska vi bege oss ut i våra träningsoutfit och spring, så beach 2010 här kommer vi!
Vi åt panerad rödspeta idag, mums. På vår ica har de ibland fisk med korta datum som de lite "rea" ut, så vi kommer över en billigare rödspätta för någon vecka sen. Så vi panerade den, men vi hade även dill i paneringen! Det blev jätte gott, så testad det nästa gång du äter panerade fisk vettja!


joggingskor på, japp sen var det bara att köra!



Mums, panerad rödspätta med dill i paneringen!

Kommentarer
Postat av: Alice

Mkt hurtigt att gå ut o jogga trots att det är så mkt snö o is kvar, det borde jag också göra kanske

2010-03-10 @ 22:03:35
Postat av: Cleo

Åhh, du bara måste be ngn fota er tillsammans i era outfits!!!! Ni är ju så söta!

Puss!

2010-03-11 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0