På hotell i stockholm

Jag bor på hotell! sitter nu på min säng i ett mörkt stockholm och har just ätigt middag själv på restaurangen. För första gången någonsin så har jag ätigt själv på en restaurang, hovmästaren frågade "är du själv, är det ingen som tycker om dig ikväll", när jag sa att jag var ensam. hmm...viste inte riktigt hur jag skulle ta det, jag bara log och sa "nej tydligt inte"! Jag har stått på Nordbyggmässan idag nämligen, det är därför jag bor på hotell! Var riktigt skoj att stå på en mässa, har aldrig gjort det innan så det var premiär idag! men jag tror och hoppas att det gick bra! Hade dock lite svårt att förstå alla Norskar som kom fram och att prata om takstolar och väggar på engelska var inte min starkaste sida!


Tada, min sköna säng som jag nu sitter på med laptopen i knät.


en snygg fåtölj i ena hörnet.

Kommentarer
Postat av: Jonna

vuxenpoäng till dig!! =) Hoppas du kan sova gott i din hotellsäng!Puss o kram

2010-03-23 @ 22:14:58
Postat av: Åsa

Håller med Jonna, Många vuxen poäng! Men det är klart att det är roligare med sällskap, men du hade kanske pratat tillräckligt en dagen. Kram



2010-03-24 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0