Röd klänning med krås

idag är det verkligen vår i luften!! så underbat!! Idag har jag varit en lång stund på stan, var först en sväng i tre secondhand affärer på jakt efter gamla ramar som jag skulle köpa, måla vit och ha i sovrummet. Men hittade inte en ända ram som jag fastnade för, lite surt för jag hade tänkte att jag skulle hitta massor. Men men, kanske har bättre tur en annan gång! Sen var det gallerierna som gällde, hittade blommor, lite presenter till ikväll och sen kvällens outfit: en röd klänning med krås! Jag hittade den i ett provrum som var överfull med kläder som hänge och låg i högar! det är dock lite lång så funderar på att försöka sy upp den lite. Nepp nu blir det nog lite smyckesverkstad innan spolarna ska upp i håret och sen försöka sy lite i klänningen! För ikväll är det tjejfest som gäller!


Jag har aldrig haft en röd klänning förut, så detta är lite extra häftigt! Jag hittade den på H&M för bara 99 kronor, vilket kap!


krås, krås, krås!


hittade även dessa fina hårspännen som jag ska ha i håret, båda för 49.50 på H&M! Perfekt!

Kommentarer
Postat av: cc

gillar klänningen =)

2010-03-13 @ 17:01:09
URL: http://fashionising.blogg.se/
Postat av: Frida

ja verkligen jätte fin klänning!

2010-03-14 @ 09:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0