Tomatsås i fin förpackning

Måndagskväll och det var ljust ända till klockan sex nu på kvällen! Underbart! Nu på kvällen har jag varit och fikat med Jossan, min kära lillasyster som denna veckan är i stan, så då gäller det ju lixom att passa på att ses! Så först var det tänkt att gå en promenad men sen så blev det en fika i värmen istället, mycket mysigt! På vägen hem gick jag förbi och handlade lite mat och hittade då dessa två fina förpackningar med tomatsås, gillar att hitta sådannadära små vardagssaker som gör att det blir lite extra fint. Tyvärr så har vi inte så stort kök, så jag kan inte ha dem uppe men jag får tänka att det blir fint i vår låda iallafall!


Finfina förpackningar, lite gammeldagsa och fina!

Kommentarer
Postat av: Cleo

Åhh, jag ska också börja tänka "fint i lådorna", då kanske man håller bättre ordning av bara farten!

2010-03-09 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0