Turkos löpare

Lördagmorgon och sol! underbart! vaknade redan vid sju och kände mig pigg, så skönt!Idag ska jag på synundersökning för terminalglasögon, har fått en sådan hisklig huvudvärk och har så ont i min ögon. Så jag hoppas hoppas att det är för att jag behöver andra glasögon när jag siter framför datorn. Sen så tänkte jag gå till myrorn idag, skulle vilja hitta någon till ram och kanske en spegel.
Igår gick vi en sväng på stan, tycker det är så härligt att gå på stan på fredagskvällarna, lite att "nu börjar helgen" lixom. Vi vill få in lite mer färger i vårt vardgasrum, för alla våra möbler är i princip svarta eller i ek. Så när vi var inne på Indiska hittade vi en jätte fin turkos löpare, blev perfekt på vårt svarta bord!


Såhär blev det! en perfekt färgklick!


vi hittade den som sagt på indiska för bara 129 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0