Underbara ram

Fredagskväll, så skönt!! Sitter i soffan med datorn i knät, tittar på finalen i lets´s dance och bara njuter av att jag har sovmorgon imorgon! Heja Claudia!! Jag fick en helt underbar ram av min söta vän alexandra när jag fyllde år för några veckor sen och äntligen har jag nu satt in en kort i den, det blev så bra! Tusen tack igen för ramen! Förut hade vi inte ett enda kort på oss, björn och mig, i lägenheten, ingen alls bra Feng shui. Men jag köpte en till enkel ram i dag på Lagerhouse, så nu har vi två kort på oss ialllafall!


Den underbara ramen!


underbara detaljer


vår lilla samling med ramar på vår byrå. Den till höger köpte jag på Åhlens för några år sen på rean och den lilla ramen längst fram till vänster är från lagerhouse för bara 29 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0