Äntligen, en knälång klänning!

Igår så gick jag och Björn på stan i jakt efter en knälång klänning till bröllopet på lördag och där bland alla kläningar, koftor och kjol på Indiska hängde den! Jag skulle nog köpte den iprincip vilken färg den hade haft, för det här var den enda knälånga klänningen jag hittade i hela stan. oki, ja viste att det skulle bli en svår jakt, men att det fanns så här några som var knälånga hade jag ingen aning om! Men jag tänkte jag skulle köpa något skärp eller lite sidenband att ha i midjan så att den ser lite mer festligare ut!


jag hittade den på Indiska för 299 kronor, en perfekt klänning att ha på ljumna sommarkvällar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad fin ! skönt att du äntligen hittade någon:)

2010-05-03 @ 22:17:31
URL: http://www.mineza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0